reklama

V pondelok, o pol tretej

starneme a šediviem, chvála Bohu :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Šedý vlas, znak starnutia a pre mnohých i múdrosti. Ja sa prikláňam k druhému pochopu striebornej pokrývky hlavy, už len z dôvodu, že persne tejto farby má môj otec vlasy. Je to skvelý a obdivuhodný človek (ahoj oci, zvýš mi karmu :) )

Ale je pondelok a deň je mimoriadne horúci a ja som sa potrebovala po práci nejakým spôsobom ovlažiť. Myslím tým ovlaženie obrazné, preto som sa vybrala na náš blog. Ale pozerám, že všetci sme akosi až príliš zaujatí politikou. Je to skvelé, keďže demokracia má byť vládou ľudu a my ju môžeme takto "ovládať" tým, že pozvyšujeme čítateľnosť mnohým, ktorí sa v politike "vyznajú". Ja sa teda v nej nevyznám vôbec. Respektíve moje politické zmýšľanie má jednoduchšie štruktúry, ktoré nerozumie, perčo si tak jednoduché veci my ľudia tak značne komplikujeme... akoby tých komplikácií vo svte bolo málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozhodla som sa preto vniesť sem trošku optimistickej nálady, aby sme sa zastavili, hoci nekráčame až tak rýchlo, ale predsa a porozmýšľali ako si dnešný deň vylepšiť. Čo by vás tak potešilo? Starneme, úžasne starneme. Veľmi sa teším, že som sa narodila v rokoch osemdesiatych. A na Slovensku. Kde je lepšie?? Všade nezdravé informácie o nenávisti medzi ľuďmi, ale na Slovensku je raj mieru :). A vyhla som sa prvej i druhej svetovej vojne. Žijem v tom pravom časovom rozpätí, kedy, dúfam, nedôjde k žiadnej vynimočne ošklivej katastrofe. Pozorujem tiež, že sa globálne otepľuje a čítam vedecké články o nastupujúcej dobe ľadovej. A popritom sa teším, že starnem. Minulosť ma nezabije a budúcnosť je príliš ďaleko. Tých pár desiatok rokov mám na to, aby som pokojne zomrela. Samozrejme, že to využijem, som predsa človek - egoista. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A hneď máme krajší pondelok, však? Nič nám nehrozí, žijeme predsa na Slovensku a rok 2080 je od nás dostatočne vzdialený, takže sa ho obávať nemusíme. A keď sa i naďalej tak silno budeme snažiť spoluvládnuť , naozaj k ničomu nebezpečnému nedôjde. 

Katarína Pivovarníková

Katarína Pivovarníková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujúca melanchóliu, vnímavá voči krásam sveta, taká, ktorá chce zanechať stopu Zoznam autorových rubrík:  the relationsSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu